Četl jsem a souhlasím.
Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zkvalitňování svých služeb (návštěvnost webu a statistiky). Přečtěte si prosím podmínky souhlasu s používáním těchto souborů na tomto webu a můžete se dobrovolně rozhodnout. Podmínky souhlasu ZDE. 

Nákupní řád

NÁKUPNÍ ŘÁD

Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem společnosti A care a.s.

Objednávky přijímáme prostřednictvím internetového obchodu, případně e-mailem nebo telefonicky.

Uvedené ceny jsou ceny za jedno základní balení, tj. za:

-          1 kus [1 ks]

-          1 pár [2 ks]

Pokud je základní balení, kde např. v sáčku, je „pod jedním obalem“ více než 1ks (2), a toto balení se již nedělí, nebo dělit ani nelze, pak se jedná o minimální množstevní odběr. 

Dodací lhůta se počítá na pracovní dny. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku nebo hotově při osobním odběru okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce. S každou zásilkou obdrží kupující daňový doklad (fakturu).

Zboží je expedováno zpravidla do pěti (5) pracovních dnů ode dne uskutečnění objednávky (při platbě na dobírku) nebo ode dne přijetí platby na účet prodejce. Při expedici zboží je kupující o této skutečnosti informován e-mailem nebo prostřednictvím SMS zprávy. 

Pokud objednané zboží není skladem, je kupující informován o předpokládaném náhradním termínu dodávky, případně o možnosti náhrady jiným, minimálně stejně kvalitním, druhem zboží.

Pokud nenaleznete v naší nabídce hledané zboží,  zašlete nám prosím, e-mailem,  dopisem svůj požadavek nebo nás oslovte na uvedených telefonních číslech. 

Osobní odběr – objednané zboží si můžete vyzvednout na prodejně prodávajícího: A care a.s., se sídlem Nikoly Vapcarova 3274/2, 143 00 Praha 4 – Modřany, a to během otevírací doby. Za vyzvednutí si neúčtujeme žádný poplatek. Při osobním odběru můžete platit hotově.

Otevírací doba pro odběr zboží:

Pondělí:   9:00 - 15:30

Úterý:       9:00 - 15:30

Středa:      9:00 - 15:30

Čtvrtek:    9:00 - 15:30

Pátek:       9:00 - 15:00

Doprava a doručení je kupujícímu účtována v souladu s platnými tarify dopravců, a to následovně:

Česká pošta (do 30 kg)

Česká pošta doručuje balíky do 30 kg hmotnosti a to obvykle do 24 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Pozor: pokud si zboží nevyzvednete do sedm (7) kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince + 420 800 177 889 nebo na tomto formuláři: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Cena balíku v ČR: 140 Kč (při platbě na dobírku + 30 Kč)

Toptrans

Cena balíku v ČR: 120 Kč (při platbě na dobírku + 30 Kč) 

TNT

Cena balíku v ČR: 120 Kč

Při objednávce nad 10.000 Kč s DPH poštovné zdarma po celé České republice.

Doprava zdarma bude realizována jedním z našich smluvních dopravců.

Nestandardní balení, velkoobjemové zásilky

V případě nestandardních a velkoobjemových zásilek bude způsob přepravy a cena přepravy řešen individuálně s kupujícím. Tyto zásilky se zpravidla zasílají paletovou přepravou (Top Trans). U zásilek tohoto typu bývá také dodací lhůta delší než u běžných balíkových zásilek. Doba od expedice po dodání je cca 2-3 dny.

Způsob platby

  • Hotově na prodejně při osobním odběru.
  • Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od kupujícího doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.  
  • Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u Československé obchodní banky, a. s. Číslo účtu je 117390663/0300. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.

Převzetí a reklamace

Česká pošta: Reklamace mechanického poškození: Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 hod. na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu + 420 800 104 410. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do dvou (2) pracovních dní od převzetí. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení a případně zachovat i původní obal.

TopTrans: V případě zjištěného poškození nebo ztráty zásilky je příkazce (případně po zmocnění příjemce) oprávněn uplatnit reklamaci.

Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou, pokud možno v co nejkratší době. K reklamaci musí být připojen zápis o škodě a další doklady, ze kterých musí být zřejmý rozsah a finanční výše škody. Škodní událost bude prošetřena a výsledek reklamačního řízení oznámen písemnou formou reklamujícímu v co nejkratším termínu, nejpozději do třiceti (30) dnů.

Nestandardní zásilky: Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, zapište do předávací listiny dopravce rozsah poškození obalu a pokud možno pořiďte fotodokumentaci poškození obalu. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do dvou (2) pracovních dní od převzetí. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení a případně zachovat i původní obal. 

V případě, že v nabídce prodávajícího nenaleznete požadované zboží, neváhejte nás oslovit prostřednictvím níže uvedených kontaktů.

V případě zájmu o velkoobchodní odběr zboží, kontaktujte prosím prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů: A care, a.s., Nikoly Vapcarova 3274/2, Modřany, 143 00 Praha 4, adresa elektronické pošty health@acare.cz, telefon + 420 227 031 460.

 

Ochrana osobních údajů

Nedílnou součástí tohoto Nákupního řádu je dokument Poučení o zpracování osobních údajů. Kupující je tímto seznámen s rozsahem zpracování svých osobních údajů.

 
 

Nákupní košík

kosik

Váš košík je prázdný

Při nákupu nad 10 000,- Kč je doprava ZDARMA.

Akční nábídka   Reklamace   Reklamační protokol   Nákupní řád   Obchodní podmínky   Odstoupení od smlouvy   Souhlas se soubory cookies

Nejprodávanější

Cena: 4490,00 Kč

Cena: 3490,08 Kč

 

Tvorba www - Neofema s.r.o.

© 2018 A care a.s., Nikoly Vapcarova 3274/2,143 00 Praha 12 - Modřany, Zapsána u Městskéo soudu v Praze, odddíl B, vložka 16375, IČ: 25085484